Tuesday 4 January 2011

Globe-trotter

Invidios din cale afare pe cei care numai contenesc in enumerarea tinuturilor de basm (UE,USA) prin care s-au cutreierat ma gandeam sa "brevetez" urmatoarea idee ce are caracter (italic?) de axioma in incercarea de a-mi anestezia invidia.
Nu e vorba de cat de multe tinuturi de basm vezi,sau cat de tare si mult te distrezi ci totul se rezuma la cat intelegi din ce vezi,simti,faci.Se rezuma la felul in care te intorci (stiu,par avion sau nu),la ce inveti.Asa ca poate nu ai iesit din tara ta si cu toatea astea imaginea de ansamblu sa iti fie mai cuprinzatoare decat a unui calator cu pasaportul plin de vize.
In cazul delegatiilor in scop de relaxare si distractie lucrurile stau....
Impreuna cu aceasta axioma am descoperita si ca entuziasmul nu este unitate de masura pentru placere sau .Mai degraba este masura asteptarilor si sperantelor legate de vizita unui tinut de basm.

3 comments:

  1. Eu am alte invidii la începutul ăsta de an şi nu ştiu cum să mi le anesteziez. Mor de ciudă pe bărbaţii care au curajul să se bată, să împartă palme, pumni, şuturi celor care-i calcă pe bombeu.

    Aş vrea din toată inima, cu toată fiinţa mea, cu fiecare fibră musculară care mă compune, să bat o cetăţeană de să-i sune apa-n cap, s-o văd tăvălindu-se-n chinuri, urlând, gemând, pupând bombeurile pe care mi le-a călcat ani de zile. M-aş întoarce din bătălie cu o altă perspectivă, cuprinzătoare, nouă, îmbunătăţită, despre viaţă şi despre mine. Doi pumni în botul coţofanei ar echivala cu o croazieră în jurul lumii.
    Dar nu am curaj, n-am sânge-n telecomandă, va trebui să trăiesc cu ciuda asta târându-mi-se prin măruntaie, în oraşul ăsta de la poalele Tâmpei.

    ReplyDelete
  2. Simplu.
    Learn not to give a shit about anything.
    I'm still learning.

    ReplyDelete
  3. Există ceva tutoriale după care înveţi? Nişte cursuri, vreo şcoală de vară, învăţământ la distanţă?

    Trimite-mi prin email mai multe detalii, sunt interesată. =))

    ReplyDelete