Monday 1 November 2010

Legea

Daca esti gay sau "fag" ai drepturi, daca esti negru ai drepturi, daca esti tigan toti sunt obligati sa te integreze, daca esti prostituata ai o viata grea si faci ce faci pentru bani, daca esti pedofil dar iti pare rau se mai gaseste o scuza si iertare daca ai o religie diferita de majoritate atunci esti protejatul diferitelor legi.
Dar sa nu fi introvertit, sa nu spui ce gandsti, sa nu gandesti , sa nu ai alte dorinte decat majoritatea, sa nu cumva sa te incapatanezi sa mergi pe drumul tau,sa nu faci din job religia ta ,dar daca totusi esti asa atunci....esti vrednic de "osanza".

Majoritatea
Majoritatea

4 comments:

  1. normalul e o conventie si nimic mai mult.
    esti anormal, esti vrednic de osanza! :P

    ReplyDelete
  2. Introvertit? Ce boala nasoala pe tine. Si o sa-ti cada parul? ;)

    Eu zic ca e de preferat sa ajungi in patrunjel pentru ca asa ai vrut decat la Ibiza pentru ca ai fost o leguma manipulata de majoritate.
    I did it my way. Bun cantecul.

    ReplyDelete
  3. @neuro-nul: Of, nimic nu ştii! La introvertiţi nu le cade părul, bre! Le creşte spre interior! :P

    Eu, când am ajuns în pătrunjel am plâns ca proasta! N-am ştiut până azi că e de bine! #-o

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca ati prins idea , am recitit de cateva ori si tot nu inteleg ce am zis. Se pare ca nu am stofa de cronicar.

    ReplyDelete