Thursday 18 February 2010

Get lost .

E 1.20 si am terminat cu bantuitul pe strazi cu ricsa in cautare de clienti. Pe drumul catre baza il intalnesc pe un amic polonez care are aceiasi destinatie ca si mine . Convenim sa impartim drumul in 2 ,jumate eu jumate el (parca'i vers de manea).
In drumul nostru niste britoni ne cer indicatii spre o locatie, a fi ricsar e totuna cu a fi indicator de pubs, hoteluri, strazi, restaurante etc. Ma pregateam sa ii dau omului un raspuns elaborat cand polonezul din 2 miscari de mana si 3 cuvinte il lamureste, directia indicata era aproximativ corecta. Apoi imi zice " stii e nevoie sa te ratacesti ca sa gasesti ce cauti ".
Am rumegat cateva secunde si asa e ,avea dreptate. Mi-am amintit imediat de zilele cand am inceput sa evoluez pe ricsa . Totul era acoperit de intuneric, harta orasului, ca intr-un joc de strategie ( remember AOE). Oriunde mergeam eram pierdut, ratacit, insa dupa cateva verificari pe harta si reperele din jur imi gaseam calea. In timp, tot ca in jocurile de strategie ,harta s-a colorat si a prins forma.
Desi daca nu iti pasa unde mergi nu ai cum sa te ratacesti, totusi daca te-ai pierdut e semn bun inseamna ca ai o destinatie ,inseamna ca explorezi, cauti ceva ,altceva ,ai o tinta si nu esti unul din cei care se multumesc cu indicatii cerute in stanga si dreapta. Totusi o harta e un "must have" daca vrei sa iti gasesti drumul singur fara sa mai fi confuzat de cele 3 directii diferite pe care ti le-au indicat ultimele 2 persoane intrebate.
Asta imi aduce aminte ca tre' sa vad LOST.

No comments:

Post a Comment