Tuesday 16 February 2010

Supermarket hero.

Forbidden Planet e locul in care m-am pierdut printre supereroi de comic books, nuvele ilustrate, manga si multe altele. Desi cateva contacte cu lumea anime si a animatiei am avut nu reusesc sa mi gasesc stilul ,supereroul de supermarket. De cate ori pun mana pe o carte o alta ma striga sa ii arunc o privire.
Mereu cu gandul la teama de dezamagire am ales ceva despre care aveam cat de cat o idee: Lupin III, un superhot. Un soi de haiduc mioritic ,poate ceva mai complex. Recunosc ca si dupa ce-a de a 3 parcurgere a cartilor ,si am luat si 3, am fost dezamagit. As fi vrut sa ma incante macar cat anime-ul. Oricum nu regret ca le-am achizitionat.
Nici acum nu stiu exact care imi e stilul, supereroul ce il caut si care imi va aduce satisfactia. Desi asta ii da mai multe sanse eroului "autohton". (That's me).
Oricum stiu ca sunt cu un pas mai aproape de definirea acestui stil personal ,de gasirea eroului , cu fiecare esec stiu de ce sa ma feresc si unde sa nu caut - conform principiului " ce nu te omoara te face mai puternic " dar te poate lasa infirm as adauga eu.
Fapt e ca am fost acolo zilele trecute,iara. De data asta m-am ratacit din nou, totusi pana la final mi-am gasit drumul spre o alegere sigura ,un anime ce desi l-am vazut cu cativa ani in urma trebuia sa il am in original si sa il revad: Ghost in the shell 2. Innocence . Asta alaturi de tot ce poarta marca Hayao Miyazaki merita vazut.
Tot ce imi ramane de facut e sa imi procur un DVD player acum.


No comments:

Post a Comment