Thursday 17 June 2010

Scopuri si importanta.

Vara lui 1999 a fost prima vacanta in care am lucrat. Eram necalificat la o firma de constructii iar job description-ul insemna: lopatat, ingropat,carat,taiat si multe alte munci nedemne de un mester.
Nu imi vine sa cred nici acum cat eram platit, 100 lei/luna , ireal.In fine,toate eforurile astea le faceam cu gandul la finalitate - un MTB nou.In acest timp pe unul din santierele la care am fost trimis am colaborat cu un alt necalificat
ceva mai indemanatic ca mine .Colegul necalificat avea si el un scop pentru suma ce urma sa o agoniseascav in perioada de munca de 3 luni , era vorba de un telefon mobil.
Nu stiu cum se face ca in una din zile mesterul de pe santier ne intreaba pe fiecare cum avem sa folosim banii ce urma sa ii castigam , dupa prezentarile de rigoare a ajuns la urmatoarea concluzia pe care mi-a si impartasit-o " ma baiete ia si tu un telefon daca vrei sa impresionezi fetele ,daca vrei sa fi important."
Auzind eu aceste zise ...am continuat cu planul meu in detrimentul fetelor ce urmau sa mi se prosterneze la picioare fiindca aveam mobil si eram cineva.
Dupa 11 ani, mare parte din bani ii folosesc pe aceleasi nimicuri fara rost,bitze. Inca nu reusesc sa cheltui pe lucrurile care conteaza si care te fac cu adevarat important.
Poate o sa ma maturizez.

2 comments:

  1. Bre, bine zici, e cazul sa te maturizezi, sa cheltuiesti banii pe jucarii pentru copiii prietenilor, ca mine, care sunt o mare matura =))

    ReplyDelete
  2. As vrea sa ma maturizez doar pe alocuri.
    La bitze o sa renunt doar daca o sa fiu fortat, dar eu vreau sa duc virusul asta pana la capat, asa cum stiu si pot.

    ReplyDelete