Tuesday 12 October 2010

Present.

De cele mai multe ori sunt gata sa jur ca trecutul nu a existat niciodata, ca e ca si viitorul ..un abur.Doar prezentul e palpabil.Stiu , nu e cea mai inteligenta afirmatie.Dar pentru mine, trecutul si viitorul sunt fantasme,inventii.
Si desi episodul Anglia intra in categoria care parca nici nu ar fi existat,pozele imi amintesc ca nu e asa, desi mare parte din ele sunt pierdute.
Dar ciudat,am momente cand revad strazile pe care mergeam la garaj zilnic,detali de o claritate neegalata de alte amintiri. Toate astea le pun pe seama faptului ca atunci am trait in prezent, rupt de internet ,TV,o lume plina de goana dupa devenire.
De ce zic asta? Din ziua cand mi-am luat netbook ca sa intru in randul oamenilor informati,sa mai vad un film, sa citesc o stire,sa mai joc ceva, ceva s-a intamplat.
Nu mai eram atent la ce era in jurul meu pe strada,nu mai "savuram" drumetiile pana la garaj. Eram absent.Inainte eram mai vigilent,aveam "simturile" mai ascutite.Ma simteam strain din nou ,strin dar nu in felul initial cand ajunsesem pe aeroport.Cred ca asta a fost momentul cand am decis ca vreau din nou o viata comoda si as merge pana acolo sa zic ca din momentul ala incet incet am ajuns la concluzia ca e mai bine acasa.
Atunci cand duci o viata de gen munca,casa,masa,pat,munca casa ,masa,pat internetul si Tv sunt instrumente indispensabile.

2 comments:

  1. nu stiu daca are legatura cu tara in sine, dar traiesc amintiri asemanatoare. atunci cand ai net viata devine dispensabila. am experimentat si asta.

    ReplyDelete
  2. Nu cred ca e tara. Ci faptul ca eram intr-o alta paradigma ,cum ar zice VD.

    ReplyDelete