Monday 19 April 2010

Alice

Alice in wonderland dar de fapt in IMAX. Desi suna destul de promitator si aveam ceva asteptari am fost dezamagit crunt de intreg filmul, poate pe alocuri au fost momente decente dar imi scapa lasand loc unei imagini de ansamblu defavorabile.
Dupa o noapte de somn totul a devenit mai clar (filmele bune mereu te lasa cu o stare destul de greu de descris care se intensifica in timp, cele rele lasa doar un ...vid? odata cu trecerea timpului)pot zice cu siguranta ca este overrated,over hyped ,is just over.
Nu doar ca povestea ,adaptarea , mi s-a parut pointless si plina de clisee dar a fost agravat de faptul ca nici din punct de vedere tehnic,sa-i zicem, nu a fost impresionant.Inteleg ca povestea Avatarului, la fel, lasa de dorit dar se zice ca e altceva cand vine vorba de grafica si alte chestii tehnice.
Erau momente cand imi era greu cu adevarat sa urmaresc ce se intampla pentru ca succesiunea de imagini era prea rapida si cumva nefocalizata? nu am fost singurul care a fost obosit de efectul asta nedorit.O domnita se plangea si ea oarecum de aceiasi chestiune.
Am ramas cu regretul ca nu am ales un alt film.
Dar sala in sine, posibilitatile tehnice si atmosfera sunt ceva cu totul nou pentru mine .
Cred ca as fi preferat The Life Aquatic with Steve Zissou din nou.

No comments:

Post a Comment