Friday 30 April 2010

Alcool

Desi nu am mai pus alcool in gura de cativa ani,fara sa stiu situatia avea sa se schimbe.
Ajuns joi in Malaga a trebuit sa imi petrec intreaga zi, impreuna cu amicul Ionel, dand socoteala politiei de ce avem o arma electrica in torpedoul masini apoi ne-au ridicat masina pe motiv ca e parcata gresit, asa ca da-i si umbla sa remediezi situtia.Intr-un final pe la ora 17 finalizam toata alergatura.De acum aveam liber la vizita.
Obositi de alergatura pe plaja,prin centrul vechi ,pe la cetate, am concluzionat cu o bautura revigoranta de struguri despre care urma sa aflau ca are puterea de a te inmuia si a dezlega limba.Cel putin asta a facut cu mine ,Ionel a fost sofer si a trebuit sa se infraneze. Poate si faptul ca am baut incercand sa-mi sting setea a "dramatizat" situatia mai tare, de regula cand "tainuesti" bautura (vorba olteanului)te ia mai greu de cap. Ca urmare am inceput sa ma simt instantaneu extaziat, oricum deja aveam un debit destul de mare de vorbe si pareri pertinente despre orice, dar dupa ce am baut cam juma' de sticla am inceput si mai vartos cu diferenta ca acum zambeam excesiv.insa cel mai tare a fost ajutat stomacul meu ultrasensibil care deja fusese tulburat de drumetia pe avion.
Oricum acu' stau si ma intreb poate ca asta ar fi o solutie la aproape constanta intrebare "de ce nu zamesti, de ce esti trist?". Ceea ce ar fi o reusita si mai importanta.
Ca tot veni vorba de alcool si efectele sale. Anglia m-a pus in mare uimire: o data pentru ca se beau cantitati uriase de alcool, zilnic, ca urmare numaru' de cetateni turmentati e impresionant (in special in weekend). Iar a 2 a uimire vine din faptul ca pe la ei alcoolul provoaca rasete, cantece, voie buna spre deosebire de ceea ce stiam eu acasa, unde bauturile alcoolice sunt cauza numarul unu a violentei de orice natura.Da' poate diferenta asta vine din faptul ca ei beau de "fun" iar noi de necaz si suparare. Oricum ar fi cred ca alcolul ne demasca si ne lasa in "pesonalitatea goala" lasand sa se vada cam ce musteste in mintea noastra.
Daca vrei sa cunosti un om imbata-l !?

1 comment:

  1. he he he! Eu daca ma imbat, plang de sare camasa de pe mine!

    na, ca m-am aratat in personalitatea goala la tine pe blog! =))

    ReplyDelete