Sunday 11 April 2010

The bad,the good, the...morals.

The good one: Profitand de cele 85 de kg am calcat in picioare felia de paine tare ca o scorata de sapun de casa din care tocmai voia sa rupa un colt un porumbel. Praf si faramituri am facut-o. Numai bine ca sa poata fi devorata mai usor si repede.
Am ramas cateva secunde sa-l vad cum se bucura de o masa in tihna fata de ceilalti comeseni care cautau solutii sa franga painea.

The bad one:2 tipi nehotarati ma opresc, unul imi zice ca se descurca, al 2-lea imi da ca reper strada Russel. Cumva cumva s-au hotarat asa ca au urcat. Pe drum ,cand coboarau,cand se urcau inapoi, cand imi ziceau sa ma opresc, ba sa merg inainte bineinteles totul pe fondul unei veselii exagerate.Asa ca am intrat la banuieli ca astia vor sa ma faca si sa ii duc gratis, da' m-au lamurit ca nu au intentia asta.Bun mergem inainte. Tipi au inceput sa ma intrebe daca nu cumva mergem cam mult. Cu deplina incredere in propriile-mi cunostinte le-am zis ca stiu ce fac. Asa ca oameni s-au conformat si s-au linistit la adapostul unui asa de categoric raspuns..Fondata sau nefondata siguranta de sine e cheia succesului in castigarea increderii oamenilor .So... marketing pe scurt.
Deschid harta la cate un semafor pe care il mai prind pe drum ...si constat ca trebuia sa ii duc de fapt in alta parte desi nu reuseam sa gasesc exact locul, pe harta. Prea tarziu, am ajuns, a ba nu am gresit strada e 2m mai in urma , va duceti si vedeti acolo pe colt indicatorul cu numele strazii si mergeti inainte. Oameni s-au conformat si mi-au dat banii datorati pe transport plus un bacsis. Ce sa fac ? Sa refuz nu e frumos,asa ca am luat banutii si am intins-o stiind ca urmeaza buclucul de cum ajung pe strada. Dupa inca 300m ma opresc sa vad unde e domnule strada asta. Culmea era chiar strada de langa zona de unde ii saltasem.Pff...Uite asa am bagat oamenii in nacaz cu intentii "nobile".

Morala : Nu oricine te baga in ...hazna ..iti vrea raul(^^the good one^^) dar nici orcine te scoate nu-ti vrea binele (the bad one).

A good deed every day.

No comments:

Post a Comment