Tuesday 30 March 2010

Interesul poarta fesul.

Pe melaguri straine e recomandat sa-ti faci relatii adica "prieteni" ,sa te interesezi ,sa nu ai rusine,sa intrebi,sa te bagi, doar asa reusesti.Asa e! acum imi dau seama de ce isi fac oamenii multi prieteni cu toate ca nu ii intereseaza persona celor cu care se imprietenesc,desi ai fi gata sa bagi mana in foc ca e "the real thing". Am vazut de ce se casatoresc,marita,insoara,imprietenesc,socializeaza. Am vazut asta si acasa,dar aici e un virus care e la mare cautare, e o virtute.
Imi place sa ma imprietenesc cu oameni noi pentru ca sunt interesanti, pentru ca avem ceva in comun in afara de dorinta de a reusi intr-o tara straina.Pentru ca avem ce discuta pentru ca....dar urasc sa fac ceea ce mi se cere,sa imi fac prieteni ca sa ... sincer as prefera sa trecem unii pe langa altii fara sa ne cunoastem. Nu pot, nu stiu, nu vreau asta.Vreau sa raman cu cei cativa prieteni de care m-am atasat, cu care am gasit puncte comune dar si diferente dar le-am depasit.
Daca o persoana noua imi va iesi in drum si ne vom imprieteni fara vre-o motivatie "corecta,interesata" atunci sunt bucuros sa imi fac noi prieteni.
Adevarul e ca persoanele cu prea multi prieteni nu imi inspira incredere, ca si cei care cauta cu orice pret sa isi fac prieten din oricine.
Da continui sa cred in prietenia de dragul omului .
Astept vreamea cand o sa ma pot descurca pe propriile picioare, d.p.d.v material, ca sa nu mai trebuiasca sa socializez fiindca asa e normal,sa numai fiu stresat ca tre' sa fiu prietenos, sa zambesc, sa ii multumesc pe cei din jur si sa fim fericiti cu toti intr-o mare relatie de prietenie.
De ce nu putem fi corecti? Ceva de gen: Nu ma intereseaza sa fim prieteni dar vei avea ajutorul meu, dupa care fiecare isi vede de viata.
Stiu ,stiu nu am inteles corect sfaturile legate de prieteneie.

Dupa ce am deschis mail-ul de dimineata (la 13 si ceva)am ramas stupefiat sa vad ca primisem un mail de la un prieten in care ma anunta ca va trebui sa fac eu check-in si sa printez rezervarea pe care tocmai o facuse el pe numele meu pentru o vizita in Malaga.. Sunt placut surprins si plin de recunostinta. Iti multumesc Ionel..

Indifference.

2 comments:

  1. hmm si mergi in Malaga pana la urma?
    stii care-i problema mea? in ultimii 10 ani sa zic mi-am facut cunostinte destule dar prietenii ii pot numara pe o mana. sunt putin cei pe care ii pot suna la orice ora sa le zic un banc nou sau doar sa ii intreb ce mai fac. in atata socializare suntem mai singuri decat credem.

    ReplyDelete
  2. Imi arata ca sunt 0 comentarii, ciudat.
    Adevar ai grait cand ai zis ca suntem mai singuri decat credem. As adauga ca si mai singuri decat am fi dispusi sa recunoastem.

    ReplyDelete