Sunday 28 March 2010

New boots

Schimbarea orei m-a indus in eroare si am iesit la bus pe la 4.30 desi planuisem sa merg acasa mai devreme. Obosit am decis ca drumul pana acasa e destul de lung chiar si cu busul si pot sa motai pentru 20 de minute. Continuarea este previzibila, dupa vre-o 30, 40 de minute si 6 statiii distanta de unde ar fi trebuit sa cobor am deschis ochii si am avut nevoie de inca o statie sa ma dumiresc ca eram pierdut . Oricum in scurt timp mi-am gasit drumul spre unde trebuia sa ajung.
Asta mi-a adus aminte de ocazia in care la 10 minute trecut de 2 aveam tren spre Fagaras dar fiindca ploua m-am adapostit in gara in asteptarea trenului . La ora cu pricina si linia corecta vaz un tren ce opreste sa-si imbarce pasageri. Deshid umbrela ,sar o linie si sunt in vagon si iau loc linistit in asteptarea sosirii la destinatie. Pe parcurs observ ca trenul trece prin Rasnov, Tohan si nelinistea-mi crestea odata cu inaintarea trenului, da' ma linisteam la gandul ca "in mod sigur au schimbat astia traseul". Am ajuns la destinatie , Zarnesti . In continuare credeam ca "trebuie ca au facut astia ceva ca sa poti trece din Zarnesti spre Fagaras" da' am zis ca merita totusi sa ma asigur intrebandu-l pe nas. Asa era , luasem trenul gresit. Nu aveam altceva de facut decat sa astept sa plecam spre Brasov unde din calcule precise stiam ca am timp sa prind un al 2 lea tren. Dar un alt tren inaintea noastra lovise o masina la o trecere de cale ferata asa ca am stationt cateva ore prin Tohan . Intr-un final am ajuns acasa obosit de emotii neasteptate si asteptari enervante.
Dupa o vreme de la cele de mai sus asteptam 22 (cred) in statia de capat de linie ,"uite-l ca-i in statie" . Un tramvai imi blocheaza accesul asa ca il ocolesc ca sa ajung la 22, intre timp fara sa stiu ajunse si 6, arata identic cu 22 si tragea in acelasi loc oarecum. Din 3 pasi eram in autobuz dupa 2 statii eram pe traseul gresit,iara. Nu m-am tulburat prea tare ca Brasovul e oras mic asa ca distantele nu sunt de speriat. De data asta nu am mai persistat in credinta ca sunt pe drumul cel bun in ciuda evidentelor.
Am si una cu happy end. Astept 36 ,il vad, urc, ma asez ,eram distrat cu mintea la cine stie ce (zic mai incolo) .O doamna se aseaza langa mine si ma intreaba "asta e 36 ?" in cateva miimi de secunda mi-au trecut prin fata ochilor episoadele amintit, am inceput sa ma nadusesc si am raspuns femeii "sper" dupa care m-am calmat ,tocmai imi luasem bocanci asa ca...Femeia a fost o idee contrariata de raspuns dupa care s-a ridicat si nu mai stiu ce a facut ca nu am bagat de seama, aveam bocanci noi de la ......Sport Virus ,erau in cutie.

4 comments:

  1. la cum te cunosc sunt sigura ca daca ar fi sa incurci avioanele si te-ai trezi undeva prin Africa, te-ai bucura de incurcatura si-ai uita de bocanci! :D

    ReplyDelete
  2. Ar fi mai bine in America de Sud.

    ReplyDelete
  3. am o cunostinta la Otopeni, o sa vorbesc.... :D

    ReplyDelete
  4. Ai ceva cunostiinte in porturi? Nu stiu de ce dar ma atrage mai mult marea.As incerca o croaziera :) chiar si de lux.

    ReplyDelete