Tuesday 23 March 2010

Nihil

As vrea un bilet de avion spre Argentina, Patagonia mai exact, as vrea cateva luni in Siberia, cateva saptamani Sahara, ceva zile Noua zeelanda si ar mai fi. Intamplarea nu joaca nici un rol in enumerarea de mai sus ,chiar acolo ma visez.
As vrea sa am timp de 3D , Maya mai exact, poate chiar cu un profesor .Sa ma las in voia viselor in lumi create de mine. Dupa ce mi-as obosi mintea in fata monitorului as iesi sa-mi dau drumul de vale pe potecile ce le-am indragit prin muntii de acasa si daca tot ii zicem de dorinte as vrea sa alerg la vale fie cu Intense 951 sau macar un Lapierre. Niste lentile wide angle/ fisheye/ tele ar contribui la o zi reusita de ciclism montan dar nu numai... Poate o zi la peste , cateva la mare, poate...
Dar cel mai tare mi-as dori azi sa nu fi stiut de niciunul din visele de mai sus , sa nu fi avut niciunul, sa fiu simplu, sa fiu multumit cu dorinta de a avea 2 copii si o nevasta, de a merge la munca si a veni acasa. Azi as vrea sa fiu un budhist ce si-a atins telul sa nu mai am nici un vis , sa fiu atras de nimic (Nirvana), conform filosofiei lor sursa tuturor suferintelor este lupta de a-ti atinge visele, faptul ca le suntem sclavi. Ajuns la Nirvana (nothingness) ai gasit fericirea. As vrea sa nu am nici un vis ca si ei, desi ei viseaza la Nirvana. Dar sunt om si nu vreau sa vreau nimic ca sa fiu fericit .Desi tind sa le dau dreptate, ne supunem la atatea suplicii ca sa fim "fericiti" si cand suntem acolo,am achizitionat instrumentul fericirii,altceva ne atrage atentia si mergem mai departe.
Goana dupa vant ? I'm down......
Salvation

No comments:

Post a Comment