Friday 16 July 2010

Intrecut.

Perioada liceului a fost una ,hai sa ii zicem ,zbuciumata. Desi de regula cam asa se intampla cu noi toti in perioada aia de cautari.
Oricum perioada asta de cautari se incheie abia cand punem mainile pe piept si oricum ce urmeaza apoi nu stim.
Zbuciumul asta se manifesta prin glume de la cele mai sarate pana la cele mai nesarate,tachinarea profesorilor pana la exasperare,(imi amintesc lectia de istorie la care am notat din toata lectia "Tepes se opune", evident la lucrare am descoperit ca nu aveam de unde sa ma inspir) muzica prea Rock (brutal truth, obituary....)cate o petrecere din cand in cand,cate un concert, desi nu erau la fel de multe si diverse ca acum.Imi aduc aminte cum am intrat eu in randurile fumatorilor si am ramas vre-o 2 ani desi eram crunt dezamagit de fumat ca si gust,efect .Imi placea doar gestul de aprindere a tigarii,faptul ca stateam cu putinii prieteni in ciuda faptului ca eram miezul amuzamentului, imi placea ca parca imi conferea un aer de siguranta.
Fiind destul de timid am ajuns sa descopar placerea efectului alcoolului, desi la fel alcoolul m-a dezamagit pe partea de gust.Evident nu foloseam bauturi rafinate doar eram Punk ce naiba.( desi ascultam totul din aria rock)
Am incercat si o sedinta de spiritism cu Kurt Cobain.
Cam asta a fost pe scurt viata de liceu, dupa ce in generala fusesem , asa cum eram numit, "dulap" ca nu ziceam nimic, eram retras, invatam doar la istorie, geografie.Eram un portar bunicel, ca doar acolo se alerga cel mai putin.Prieteni putini ca si in liceu, ca si acum. Cred ca asta nu s-a schimbat.
Odata cu intrarea la liceu am decis " ma schimb".
Si tot in liceu am achizitionat primul MTB in clasa a11a.

1 comment:

  1. Vad ca si baietii fac cam aceleasi lucruri in liceu ca şi fetele... :D

    ReplyDelete