Monday 5 July 2010

Love , once again.

Desi nu il vazusem de la inceput ,pierdusem cateva minute ,dar ideea unui copil nascut batran si care mergea impotriva felului firesc al lucrurilor mi se parea extrem de interesanta.Bine inteles ca alaturi de aceasta idee apareau si alte mici floricele care contribuiau la crearea acelui ceva care te face sa te uiti mai departe . E vorba de The Curious Case of Benjamin Button care il are ca °main° protagonist pe Brad P. care de altfel din punctul meu de vedere e doar un papusoi cu prea putine replici in majoritatea filmelor .
Asa cum zic filmul devenea interesant, imaginatia mea incepuse sa zboare spre diverse scenarii proprii posibile dar... dar tipul intlneste o duduie din tineretea lui batrana .... pe scurt aici s-a terminat filmul pentru mine. M-am dus sa mananc si apoi la somn.
Totul este legat de iubirea intre o ea si un el, suferinte, dezamagiri, reintalniri,scrisoi, lacrimi .Cam astea sunt ingredientele unei povesti de iubire . Exact ca ingredientele unei baclavale care atunci cand au devenit produs finit e atat de dulce ca devine gretoasa.
Oare mai e cineva pe lumea asta care sa nu stie ce e iubirea ,pasiunea,relatii, etc??
Care sa nu dea sfaturi, care nu are definitii?

4 comments:

  1. A fi unic nu e un scop in sine, e un rezultat.eh?

    ReplyDelete
  2. Despre rezultat vorbeam si eu :))

    ReplyDelete
  3. Presupun ca unicitatea mea ,in contextul postariie,e o concluzie personala .Era doar o intrebare.
    As vrea sa fiu cu adevarat un ignorant in materie, dar din pacate cu toti avem un masterat , doctorat si alte diplome care sa certifice dreptul nostru de a discuta chestiunea .

    ReplyDelete