Tuesday 13 July 2010

Leeches

Am schimbat cateva locuri de munca si am observat ca toate au un comun un lucru.
Peste tot exista tipul "omu'lipitoare" care doreste doar banii celui din varf,patron,actionar majoritar,manager,etc.
Raman uimit,asta ca sa nu folosesc un termen mai dramatic,de cat de perfizi sunt,cat de sireti sunt, mint, fura,flateaza,lipsa de modestie, sapa pe oricine, invidiaza. Totul pentru a fi mana dreapta sau macar cea stanga a finantatorului, oricare ar fi business-ul. Le place sa fie mereu pe langa "the boss" , sa ii dea sfaturi incepand de la fotbal, iubire si pana la nevoi personale , cheltuirea banilor personali.
Bineintelas ca lipitori categioria grea sunt doar cativa, au ei grija ca nimeni cu adevarat onest, fara intentii ascunse sa nu ajung prea aproape.E riscant, ar putea intelege ce vor ei,lipitorile, sa fac si in plus ar insemna ca o parte din fondurile destinate lor sa fie deturnate. Nu are importanta incotro, orice alta destinatie decat interesele lor e o problema.
E o intreaga ierarhie. Just like politics.
Insa partea cu adevarat intriganta este credulitatea celor din varf. Vorba texanului,cica, " m-ai pacalit odata,rusine sa iti fie, m-ai pacalit de 2 ori rusine sa imi fie" .Pana la urma poate ca isi merita soarta, poate ca toti ne-o meritam.
Deranjant nu mi se pare ca vor sa faca bani cu orice pret,fara nici un principiu, e vorba ca ar putea sa nu calce in picioare pe cei de sub ei. Ei cei de la varf din punctul meu de vedere pot sa se sfasie, sape, ingroape, si tot ce vor .

Mi se sopteste din tribune ca e ok asa si ca ce vad nu exista. Frustrarile personale, nerealizarile sunt cele care ma imping la asa catalogari malitioase.

Hate the leechs.

No comments:

Post a Comment