Thursday 29 July 2010

She's a lady.

Mi s-a intamplat adesea sa am discutii in contradictoriu. Dar cele cu "sexul slab" sunt mereu cele mai amuzante.Azi a fost unul din momentele alea. Daca ea iti cere ceva si tu faci acel ceva dar dupa logica ta ,trebuie sa te astepti la conflict, macar.
Tu ii explici ca ai facut ce ti-a cerut asa cum crezi ca e bine si ii si arati ca ai o logica ,care e valida. Insa cand ii ceri sa isi argumenteze pozitia,dorinta, cererea ea devine iritata .
Faptul ca ele sunt femei si doresc un lucru este o poruca , daca indraznesti sa te indoiesti urmeaza suparare, afli ca esti dificil ,incapatanat, de aia esti singur. Adica ce nu iti e clar, eu sunt femeie , pentru acest fapt, pentru faptul ca sunt o fiinta firava ,speciala, ar trebui sa cedezi si sa imi faci pe plac.Nu vezi ca ma ranesti.
Iata secretul unei casnici fericite si nu iau in desert institutia casniciei, cand zic asta.
She's a lady. oh yeah...!!

2 comments:

  1. Dragul meu, se poate si invers: tu, ca o fiinta firava si speciala, dar care ai, totusi, creier, iti explici si-ti argumentezi punctul de vedere si ti se raspunde: se face cum zic eu, tu decizi doar meniul!

    La final, cand se dovedeste ca sexul tare a facut un sir de alegeri proaste si ceri si tu niste explicatii, ti se spune ca nu ai voie sa pui la indoiala intelepciunea capului de familie.

    Ring a bell?

    ReplyDelete
  2. No !?
    Aud destul de des pareri de genul :eu vreau un barbat sigur pe el, care sa imi ofere siguranta.
    Ei bine masculii astia vin cu ceva mai mult decat aceste mari ,mari calitati. Ei sunt masculii alpha.

    ReplyDelete